---

Klinikalla vilskettä Bisnespävillä

Tapahtumatohtori® Helena Vallo oli kutsuttu klinikan pitoon Aito HSO ostolle Bisnespäiville. Klinikalla oli mukavasti väkeä. Tapahtumia työssään tekevillä oli paljon sydämellään ja kysymyksiä riitti. Mistä uusia ideoita? Miten vähentää no show´ta? Mitä ohjelmaa tapahtumaan? Klinikalla kävijöiden kesken arvottiin Tapahtuma on tilaisuus -kirja. Onnettarena toimi Maarit Rapp, Aito HSO:n järjestöpäällikkö ja arvonta suosi Anni Keloharjua Lyyti Oy:stä.

Tarvitsetko uusia ajatuksia, vinkkejä tai tehoa tapahtuman suunnitteluun? Lue lisää tapahtumamarkkinoinnin koulutuksista www.faustus.fi  Ilmoittautuminen syksyn tapahtumakoulutuksiin tapahtuu täältä. 

Tapahtumatohtori® kouluttaa:

Tapahtuma on tilaisuus - tehovalmennukseen kuuluvat koulutuspäivä 24.10., tunnin konsultointi ja uusin Tapahtuma on tilaisuus-kirja, hinta 790 € + alv. Lue palautetta tehovalmennuksesta täältä.

14.11. Isännyyden ihanuus - kahden tunnin tehokas tietoisku jokaiselle, joka toimii tapahtumaisäntänä 14.11. hinta vain 117 € + alv.

22.1.2015 Onnistuneen tapahtuman malli® Ilmoittaudu erikoishintaan 290 € + alv.

---

Puuro on POP!

Tarjoilu on oleellinen, mutta ei välttämättä tärkein osa tapahtumaa. Tarjoilun tulisi olla linjassa tapahtuman tavoitteen, idean tai teeman kanssa. Tässä hyvä catering kumppani onkin avainasemassa. Trendikäs vaihtoehto tällä hetkellä on puuro. Miten olisi Puuro Buffet tai Puuro Baari? Tarjolle laitetaan erilaisia puuroja kuten esimerkiksi riisi-, ohra, kaura- tai tattaripuuroa. Lisukkeeksi useanlaisia vaihtoehtoja: öljyjä, pähkinöitä, marjoja, hedelmiä, hilloja tai vaikkapa suklaata. Siitä sitten jokainen voi rakentaa oman yksilöllisen puuronsa - oman mieltymyksensä mukaan.

---

Tapahtumien sudenkuopat osa IIII

Ei ole helppoa erottautua omalla tapahtumakutsulla ja saavuttaa kohderyhmän huomio. Viestien runsaudesta johtuen, jokainen tapahtuma tarvitsee ympärilleen markkinointisuunnitelman. Tänä päivänä pelkkä kutsu ei riitä. Tapahtuman oma markkinointi kirjallisen suunnitelman kanssa onkin oleellinen osa tapahtumasuunnittelua ja yksi avain onnistumiseen. Osa markkinointisuunnitelmaa on myös kutsuprosessi, joka täytyy olla ennalta mietitty. Markkinointisuunnitelma sisältää niin ulkoisen kuin organisaation sisäisen markkinoinnin. Suunnitelma kertoo missä välineissä ollaan, milloin ollaan ja toki sen kuka vastaa toimenpiteistä mukaanlukien sosiaalisen median.

---

Tämä on Faustus Oy:n uutiskirje. Faustus on koulutus- ja konsultointiyritys palveluinaan tapahtumatohtori® - sekä näyttötutkintomestaripalvelut. Kouluttajana toimii Tapahtuma on tilaisuus sekä Isännyyden Ihanuus – kirjojen kirjoittaja Helena Vallo. Helena suhtautuu intohimoisesti tapahtumiin ja kouluttamalla toivoo koko tapahtuma-alan yhä kehittyvän. Hän toimii Evento – lehden tapahtumatohtorina® sekä Evento Awardsin tuomaristossa lisäksi hän arvioi työkseen tapahtumia. www.faustus.fi