Onko tapahtumat osa organisaatiosi markkinointiviestintää? Miten hyödynnät tapahtumat? Hallitsetko roolisi asiakastilaisuuksien, messujen, seminaarien, matkojen, illallisten tai juhlien hostina (sana tulee englanninkielisestä sanasta host). Tiedätkö kuinka pystyt edistämään asiakasuskollisuutta yritystapahtumissa?
Osaatko luoda lisää liikevaihtoa yrityksellesi tapahtumassa toimiessasi? Saatko vieraasi tuntemaan olonsa hyväksi tai mistä syntyy tunnelma tapahtumassasi? Miten onnistuu verkostoituminen ja small talk?
Hostaus on osa yrityksen maineenrakennusta ja tapahtuman onnistumista
Töissä tapahtumassa – koulutuksessa saat kokemuspohjaista valmennusta, rahanarvoisia neuvoja ja ryhdikästä perehdytystä tapahtumissa työskentelyyn. Kokonaisuus voi olla kahden tunnin koulutus, tietoisku tai pitkäkestoisempi koulutus koko myynti- tai muulle tapahtuman avainhenkilökunnalle. Koulutus voidaan järjestää myös verkossa, webinaarina. Tämän koulutuksen aikana opit kuinka taitavalla hostauksella
- vahvistetaan yrityksen brändiä
- vaikutetaan positiivisesti ja pysyvästi tapahtuman kohderyhmään
- edistetään markkinaosuuksien kasvua
- luodaan aitoja kohtaamisia
- saadaan vieraat viihtymään ja tulemaan toistekin
- hyödynnetään tapahtuma loppuun saakka
Kohderyhmä
Koulutus on suunnattu heillä, jotka ovat töissä tapahtumassa: myynti-, markkinointi- ja PR-henkilöstölle, asiakasvastuullisille, johtoryhmille, projektiryhmille, johdon assistenteille ja sihteereille, kaikille edustusroolissa toimiville. Koulutus sopii hyvin messuosaston henkilökunnalle kuin asiakastilaisuutta isännöiville.
Pyydä tarjous
Koulutus on erinomainen räätälöitynä yrityskohtaisena toteutuksena, esimerkiksi ennen seuraavaa asiakastilaisuutta tai messuja. Koulutus on osa toimivaa tapahtumamarkkinointia. Pyydä lisätietoja täältä tai ota yhteys 045 – 114 8444.
Kouluttaja
Kouluttajana toimii Tapahtuma on tilaisuus sekä Isännyyden Ihanuus – tapahtumamarkkinointi (kirja on loppuunmyyty) kirjojen kirjoittaja Helena Wallo. Helena on ekonomi, pedagogi sekä kokenut tapahtumajärjestäjä. Helenalla on yli parinkymmenen vuoden kokemus erilaisista markkinointitehtävistä. Hän on luonut Onnistuneen tapahtuman mallin®, joka on tapahtumasuunnittelun työkalu. Helena suhtautuu intohimoisesti tapahtumamarkkinointiin ja kouluttamalla toivoo koko tapahtuma-alan yhä kehittyvän. Helena toimii Evento Awardsin sekä globaalin Eventex tapahtuma-alan kilpailun tuomaristoissa.