Uutta sisältöä uudessa kirjassa

20.5.2016

Uusin tapahtumamarkkinointia käsittelevä kirja on juuri ilmestynyt. Kiitos kaikille, jotka olette olleet mukana sen synnyttämisessä. Olette antaneet uusia ideoita ja ajatuksia ja kutsuneet tapahtumiin. Kirja sisältääkin uutta mm. tapahtumien mittaamiseen ja tuloksellisuuteen liittyen, elämyksellisyyteen ja siihen miten tapahtumia suunnitellessa voi käyttää hyödyksi muutosajattelua puhumattakaan turvallisuutta, johon saimme ammattiapua Jullelta. Kirjassa on paljon uusia esimerkkejä onnistuneista tapahtumista sekä pieniä vinkkejä erilaisiin yksityiskohtiin. On kirjassa karu esimerkki epäonnisesta tapahtumasta – eli sellaisia yhä löytyy. Tämän vuoksi kirja onkin alunperin kirjoitettu ja tarkoitettu jokaiselle joka työskentelee tapahtumien parissa. Yhä parempien ja tuloksekkaampien tapahtumien vuoksi tapahtumatohtori myös kouluttaa. Seuraava kokopäivän koulutus on 2.6. ja tuohon koulutukseen kuuluu osana myös tämä uusi kirja lue lisää ja ilmoittaudu. Jos et ehdi tuohon koulutukseen – pysy kuulossa tulossa on verkkokurssi tapahtumien järjestämisestä ja elokuussa on kolme eritasoista webinaaria. Kirjaa on ostettavissa hyvinvarustetuista kirjakaupoista sekä www.tietosanoma.fi -kirjakaupasta.